Finextra: Rozwiązywanie wdrożenia-katalizator w tworzeniu unikalnej relacji z klientem kompleksowego
W jaki sposób firmy finansowe docierają do „Nirvana”
Usprawnione, bezbolesne wdrażanie buduje podstawę udanych doświadczeń klientów. Jest to szczególnie prawdziwe w firmach usługowych, w których kluczowe są wygoda i konkurencyjność.
Mimo to, pomimo jego krytycznej natury, bez tarcia wdrażania jest trudniejsze, niż mogłoby się wydawać. Osiągnięcie idealnych środków przezwyciężanie głównych przeszkód technologicznych, infrastrukturalnych, kulturalnych, regulacyjnych i komercyjnych. W tym raporcie z badań FINEXtra i Box odkryj dzisiejszą ewolucję podróży w pokładzie i zobacz, jak przekształciły się firmy takie jak twoje.
Odkryjesz:
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Box kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Box strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Chmura, ERP, Pracownicy, Przychód, Środowisko, Technologia finansowa, Usługi finansowe
Więcej zasobów z Box
5 najlepszych błędów podczas przechodzenia...
Liderzy biznesu często podejmują decyzje, które wydają się doskonale racjonalne, ale nie działają w cyfrowym świecie. Wiele z tych sprzeczn...
Od starszej infrastruktury po chmurę: podró...
Uprości przejście swojego banku do chmury
Według TechTarget zajmuje 8 godzin, aby odtworzyć utracony plik. To nie musi być tak trudne.
Box i ECM: Integracje kluczowe, które napęd...
Box i ECM: Integracje kluczowe, które napędzają transformację cyfrową
Starsze rozwiązania ECM po prostu nie mogą nadążyć za tym, ja...