Tworzenie wszystkich odpowiednich połączeń
Korzystanie z cyfrowych przepływów pracy do wysadzania barier, napędzania lojalności i przyspieszenia wzrostu.
Organizacje zainwestowały ponad 3 biliony dolarów w transformację cyfrową w ciągu ostatnich trzech lat. Zbyt wiele tych kosztów dotyczyło rozwiązań punktowych, które nie rozwiązały potrzeb współczesnego przedsiębiorstwa - jak zapewnienie proaktywnej usługi klientom.
Nadszedł czas, aby przenieść twoją cyfrową transformację w nowy, bardziej skuteczny kierunek. W ServiceNow sprawiamy, że świat pracy lepiej pracujemy dla ludzi w dowolnym miejscu, w dowolnym miejscu, w dowolnym środowisku. Oznacza to łączenie agentów i klientów bezpośrednio z zespołami, które rozwiązują ich problemy.
Zanurzmy się i zbadajmy, w jaki sposób cyfrowe przepływy pracy mogą zapewnić wszystkim - użytkownikom wewnętrznym i klientom - w widoczności statusu całego usługi.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Chmura, Crm, ERP, Pracownicy, Przychód, Środowisko, Ubezpieczenie, Usługi finansowe
Więcej zasobów z ServiceNow
Jak zatrzymać ludzi w centrum hiperautacji, ...
Disrupujący wpływ Covid wywarł dziś na przedsiębiorstwa, podniósł udziały w transformacji procesów biznesowych. W rezultacie wiele organiz...
Widoczność w akcji
Wspieranie kompleksowych spostrzeżeń w zakresie doświadczenia klienta, satysfakcji i zarządzania kosztami.
Wiodące firmy są dumni z ofe...
Ponowne wyobrażenie sobie świadczenia usłu...
Światło na końcu tunelu pandemicznego oświetlało również pewne dalsze możliwości Tragiczne i trudne czasy, przez które przeżyliśmy, by...