Skip to content Skip to footer

Czy maksymalizujesz swój potencjał przychodów: jak optymalizację płatności z przodu i zaplecza prowadzą do lepszych wyników i poprawia wyniki finansowe

Opublikowany przez: PayPal

Kupcy stale aktualizują swoje witryny e-commerce, aby przyciągnąć więcej odwiedzających i napędzać zakupy, ale osiągnięcie maksymalnych przychodów wymaga dostosowania trzech środowisk.
W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku i bezprecedensowej zmianie na cyfrowe kupcy szybko dostosowują się do lepszego obsługi klientów. Najwyższe sprzedawcy rozszerzają swoją definicję „konwersji” od po prostu przekształcania kupujących przy kasie na znacznie szerszy zestaw rozważań. Zoptymalizowana konwersja polega na projektowaniu zakupów i kas z myślą o preferencjach ich klientów oraz zastosowaniu beztłuszczowej konfiguracji przetwarzania zaplecza w celu zwiększenia zatwierdzeń.
Ta biała księga ujawnia złożoność związaną z operacją płatności front-end, które wpływają na prawdopodobieństwo zakupu w podróży kupującemu, a także operacje zaplecza, które wpływają na stawki autoryzacji płatności. Przeanalizujemy, w jaki sposób kupcy mogą sprostać tym wyzwaniom, a następnie szczegółowo ocenić narzędzia optymalizacyjne PayPal i ich podejście do konwersji.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się PayPal kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. PayPal strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 18 stron

Więcej zasobów z PayPal