Skip to content Skip to footer

Inteligentna technologia przepływów pracy w mediach

Opublikowany przez: Amazon Web Services: AWS

Technologia w mediach szybko ewoluuje. Kiedyś postrzegane jako modne słowa, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe (ML) są teraz kluczowymi funkcjami w szeregu przepływów pracy. W przypadku korporacji na rynkach takich jak media i rozrywka, edukacja i reklamowa technologia, rozwiązania AI/ML, takie jak AWS Media Intelligence, mogą być szczególnie cenne.
W tym artykule ABI Insights ocenia, w jaki sposób AWS Media Intelligence można zastosować do przepływów pracy medialnej, podkreślając jego podstawowe przypadki użycia i badając jego potencjał w reklamie cyfrowej i technologii reklamowej.
Wprowadź swoje dane poniżej, aby pobrać bezpłatną kopię artykułu.
[Pobierz teraz]

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Amazon Web Services: AWS kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Amazon Web Services: AWS strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 27 stron

Więcej zasobów z Amazon Web Services: AWS