10 sposobów na ponowne wyobrażenie sobie obsługi klienta i pomocy w prowadzeniu konwersji online
Gdy transformacja cyfrowa przyspiesza na całym świecie, konsumenci gromadzą się w Internecie w poszukiwaniu wszystkiego, od artykułów spożywczych po luksusowy sprzęt do siłowni, z 40%1 zakupami online więcej i w sklepach mniej. Ten znaczący przejście do cyfrowych miało głęboki wpływ na rozwój branży. W Stanach Zjednoczonych 10 lat prognozowanego wzrostu e-commerce miało miejsce w ciągu zaledwie 90 dni na początku pandemii Covid-19
Przeczytaj teraz, aby odkryć, w jaki sposób możesz ponownie wyobrazić sobie obsługę klienta i pomóc w prowadzeniu konwersji online.
1.PYMNTS.com, zlecony przez PayPal. Bada dane z ankiety zebrane od 2163 konsumentów w USA w dniach 22 czerwca do 24 czerwca 2020 r.
2. McKinsey Quarterly: Five Fifty, Q2 2020: Przyspieszanie, dane dostarczone przez Bank of America, Forrester Analytics, Shawspring Research, Department of Commerce, Analiza McKinsey.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się PayPal kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. PayPal strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: ERP, Podatki, Przychód, Środowisko
Więcej zasobów z PayPal
Przejdź od cyfrowego laggard do lidera ubezp...
Przemysł ubezpieczeniowy może być przygotowany do transformacji cyfrowej - a możliwości są nieograniczone. Dowiedz się, w jaki sposób płat...
Nowe możliwości pomocy w przyspieszeniu roz...
Przemysł turystyczny jest gotowy do startu - a możliwości są nieograniczone. Dowiedz się, w jaki sposób płatności mogą wykraczać poza kas...
Czy maksymalizujesz swój potencjał przychod...
Kupcy stale aktualizują swoje witryny e-commerce, aby przyciągnąć więcej odwiedzających i napędzać zakupy, ale osiągnięcie maksymalnych p...