Przewodnik planowania dla organizacji medialnych
W miarę zmienia się świat, organizacje medialne, które chcą pozostać naprzód, muszą szybko nauczyć się dostosowywać. Coraz częściej oznacza to nowe, bardziej zwinne podejście do planowania. Przeczytaj ten przewodnik, aby dowiedzieć się, w jaki sposób aktywne planowanie oferuje zwinność potrzebną do dostosowania się i prosperowania.
Czytaj teraz.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Workday USA kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Workday USA strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Bankowość komercyjna, Bezpieczeństwo technologii, Bezpieczeństwo w chmurze, Emerytury i emerytury, Ograniczenie ryzyka, Oprogramowanie księgowe, Papiery wartościowe i inwestycje, Pożyczki komercyjne, Renty, Rozwiązania bezpieczeństwa, Technologia finansowa, Trendy technologiczne, Ubezpieczenie, Usługi finansowe, Zabezpieczenie finansowe
 
        Więcej zasobów z Workday USA
Dzień roboczy dla branży medialnej
Dowiedz się, w jaki sposób firmy medialne mogą korzystać z Workday, aby poradzić sobie z zmianą z pewnością z beztłuszczowym fundamentem f...
Planowanie i wykonanie w zmieniającym się ...
Dzisiejsze organizacje sektora publicznego muszą szybko obracać się na zmieniających się przepisach, poziomach finansowania i zapotrzebowaniu ...
Zdolność adaptacyjna brakujący etap gotowo...
Najlepsze w swojej klasie organizacje detaliczne i konsumenckie nie reagują tylko na zmiany-wyprzedzają.
Przeczytaj raport, aby dowiedzieć...

 
                 
						
									