10 trendów w podróży służbowej w 2019 roku
Branża podróży biznesowych wydaje się być gotowa do dalszego rozwoju i ekspansji na całym świecie, wpływając na czynniki takie jak ogólny klimat optymizmu i stabilności ekonomicznej, solidny sektor spotkań międzynarodowych, zwiększenie opcji lotów nie stop i wiele innych.
Niniejszy raport przewiduje dziesięć trendów w podróży służbowej, które według Skift i Tripactions będą nadal kształtować tę nową rzeczywistość w 2019 r. I podkreśla najlepszą ścieżkę dla organizacji, gdy próbują rozwinąć swoje standardy zarządzania podróżami korporacyjnymi, aby spełnić oczekiwania jutrzejszego wojownika drogowego, a jednocześnie niezawodnie spełniające wymagania biznesowe.
Pobierając nasz raport trendów w podróży biznesowej 2019, dowiesz się:
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się TripActions kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. TripActions strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Asygnowanie, HRM, Kariera, Lista płac, Miejsce pracy, Oprogramowanie księgowe, Pracownicy, Prognozowanie, Przychód, Rekrutacja, Rozwijanie umiejętności, Spotkania, Środowisko, Szkolenie, Technologia finansowa, Wydajność pracowników, Wydatki, Zasoby ludzkie, Zobowiązane z finansami


Więcej zasobów z TripActions

Ebook: Skift Report: The State of Business Tr...
Ze wszystkich wyzwań wpływających na sektor podróży biznesowych, być może żadne nie są ważniejsze niż rosnące skupienie branży na staw...

Przewodnik zespołu HR po pomiarach podróży...
Przewodnik zespołu HR po pomiarach podróży podróżujących w interesach został stworzony, aby pomóc ludziom lepiej zrozumieć, w jaki sposób...

Feelsed i Going Rogue: Jak powstrzymać podr...
Według ostatniego badania Tripactions 90% osób podróżujących w interesach stwierdziło, że widzi podróż do pracy jako profit - jest to szan...